Antall besøk hos meg ♥

28. feb. 2011

Våren er på vei ♥.

Herlige bilder av solen som har kommet frem  for å smelte all snøen vi har i hagen våres ser
så frem til å nyte denne hagen igjen .Håper det går fort for nå er vi så lei all av denne snøen ♥.

...

Dagen idag  har vært en helt herlig dag♥. . Blir så Glad når sola kommr frem bak skyene og man kan merke att solen varmer. Og man ser att det dryppet fra  take . Kom til og med  masse Snøras fra taket . Ååå det er så godt å see Sola , Man blir så glad.. Vet det er tidlig å rope hurra enda og vi er jo bare i mars fra i morgen men .Er jo ikke  såå lenge igjen før man kan sitte ute å merke solen varmer kroppe og sjel .For vi trenger det nå etter denne harde LANGE vinteren...Idag kommer også min herlig sønn hjem fra vinter ferie  han har vært med sine besteforeldre. Han har vært på fjellet siden onsdag og jeg savner han masse.... Skal bli godt å få han hjem nå merker jeg ♥.

                           
        Måtte ta bilder av mine  flotte Vår blomster .som står inne i vinduet, Koslig å see knoppene springe ut Man  får vårstemning av det.  ♥.

Elsker alt av hvite blomster. Måtte  kjøpe meg hvite  tulipaner
ihelgen .Ha noe som kunne få meg til å tenke på våren som er på
vei,Føler meg nesten  vår yr. hehe ♥.



Ha en fin fin vår dag alle sammen Koslig om dere legger igjen en liten hilsen om dere er innom min lille blogg. som er veldig ny.♥.

Jeanette :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar