Antall besøk hos meg ♥

25. feb. 2011

Mitt lille male prosjekt ♥.

Har sitti  nå i 3 dager  å malt et STORT dukker hus som var rosa. og fått det nå  i Eggefarget. For å gjøre historien kort så bestilte jeg ett  Dukkerhust til min kjære datter, men posten greide å ødlegge den. Så vi fikk ett nytt et. Så min samboer fiksa det gamle. ( DET ER DET SOM JEG HAR MALT ..DET SOM VAR ØDLAGT)

Men  moro å få det i stua med lys i . Ble så koslig når mørke senker seg om kvelden å man ser det lyser inni huset.

Ser jo nå på bilde att kaffe kanna er med på bilde og nesesprayen til lillesnuppa er med ( uff da) hehe. ja man kan ikke huske alt når man tar bilder, skal bli flinkere til det til neste gang jeg tar bilder....



Kjeda meg en kveld her å satte igang med ett nytt lite male prosjekt. Kjøpte denne hylla fra ikea den var brun. og etter en del flytting så hadde den blitt noe ødlagt i fargen  .Så tenkte jeg like så greit   kunne male denne i hvit.Ble ganske så fornøyd med resultatet må jeg si selv....

Litt dårlig bildekvalitet,


Vi bruker hylla til å ha hånkler veldig greit å ha på badet,  Pluss gammelt smykkeskrin og ett glass som jeg har pynta  som vi har hårstrikker å spenner i..

2 kommentarer: