Antall besøk hos meg ♥

23. feb. 2011

Min første dag i blogg verden ♥.



Hei dette her har jeg hatt lyst til lenge. Har lest mange flotte blogger. Og synnes det er mange flotte og fine blogger som er veldig  inspirerende. Flotte bilder Flotte hjem .  . Jeg er jo mest inne på di med Interiør og shabby . og hjemme side for å handle til hus og hjem For det er det som er av mine initeresser. Var i Molde SKÅLA i helgen på ett av mine gale kjøp.Handlet hosNina som driver ett sted som kalles

Paradiset Hage & Interiør.

Bor jo i Eidsvoll. så er jo ett stykke å kjøre kan man si, hehe.  Men ble veldig fornøyd med nytt stue bord og og skrive pult .. Skrivebordet og stueborde er fra Harmoniserien...Og hylla er fra Jeanne d `Arc Living.. som jeg handlet hos en annen en som driver interiør som kalles

Fru Rosa`s Landhandel

Veldig fornøyd med super god service fra dem begge 2. kommer til å handle mye der.
Nei nå er det formiddags lur på snuppa her i huset. som ser på DRØMMEHAGEN, EN STOR favoritt..




                                    
Veldig pent i Måndalen der vi var på overnatting før vi dro til Molde super fin utsikt  


Ha en fin fin dag Jeanette....

1 kommentar: