Antall besøk hos meg ♥

23. feb. 2011

Mine birma puser ♥.



Aristo og Malibu. koser seg. Desverre har jeg ikke Aristo lengere, men han er i mitt hjerte, han var min første avles hanne. En utrolige herlig gogutt med ett utrolig herlig gemytt.kose gutt   ♡♡
Adore Me Min andre avls pus Navnet sier bare alt. . Hun bedorer alle på sin vei. en kose jente ute like. Skal hun ha kos så skal hun ha .. hehe

Chili er en av di eldste jentene i huset, og vil helst være der jeg er. Hun er super mamma. hun har hatt 3 kull og er den perfekte mamman. . så ser frem til å få flere kull med henne... Go jenta til mor... :)

Her har vi snøhvit, den siste jenta i huset hun kan ikke få flere kattunger da hun har hatt 2 keisersnitt..så hun har blitt kosekatt i stede, men hun er en riktig kosekatt, glad i selskap og der vi er der er hun. hun liker seg  best i vasken der hun kan leke med vannet som renner fra springen. hehe..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar