Antall besøk hos meg ♥

3. mars 2011

Aurora sitt lille Prinsesse Rom ♥.

Tenkte jeg skulle vise noen bilder av prinsessa sitt rom. Hun har ikke hatt det så veldig lenge så det er litt uferdig. vi har igjen å male lister, Ting tar litt tide kan man si. hehe. Må få kjøpt noen fine hyller til henne som hun kan ha ting på.  Og noen fine lekekasser som jeg syns passer inn her.  Liker å blande litt gamlet og litt nytt er jo jenterom så må jo ha ROSA på romme  og må jo ikke glemme  prinsesse ting..♥.


Aurora koser seg her inne.♥. Veldig glad i å krabbe inn her, Nå rydda mamma litt unna små ting før vi tokk bilder, men som regel pleier det å ligge smokker på stolen. Og dem må Aurora ha. Så hun krabber inn her å henter og bytter selv. kommer gjærne ut med 3 stk. hehe. Go jenta til mamma det..♥.

Dette Flotte skape er fra harmoni serien ♥. . kjøpte jeg hos Nina som Driver Paradiset Hage & interiør.. Og ble såå flott på rommet til Aurora. inni kan alle di fine sommer kjolene til snuppa henge..♥.


En gammel Dukkervogn fra ca 1940/1950 jeg er litt usikker. men den passet på ett jenterom. den sto i stua før jeg ble gravid med Aurora..( Lyst på nye gardiner her inne også)
Flotte Dukkerhuset er kjøpt hos AnnElin som driver Fru Rosa`s landhandel. samme som jeg har malt og har i stua. Komoden har jeg malt og satt på nye knotter.Det ble veldig fint. Det er forsatt litt tomt på veggen så henger ikke så mye her , men det kommer..( Ting tar bare litt tid)

Fikk julegave av unga til faddern til Aurora, Moro med navnet hennes på egen plakat..

1 kommentar:

  1. Å så fint rommet hennes er da:) Og det skapet er bare så fint :) Tror jeg må bestille meg et slikt jeg også :)
    Dukkehuset er nydelig da:) samme type som jenta mi har :) Jeg har en jente til og gleder meg nesten allerede til hun også skal få seg et dukkehus :) Takk for at du nevnte meg i bloggen :) Jeg linker deg til profilen min :)

    SvarSlett