Antall besøk hos meg ♥

24. mars 2011

Våren i sikte ♥.

Har ikke vært mest inne på bloggen♥.  . Vært slått ut av sykdom  til og fra i hele vinter  . Så har bare lagt inn små innlegg her. Men nå merker jeg att våren er i annmars♥. .  Å det er så deilig .. Gleder meg til påsken♥. . som en liten unge, hehe sola skinner om dagen å snøen smelter som bare det.. Å ikke nok med det men jeg fikk påskepynten min som jeg bestilte  Av Ann Elin  ( Fru Rosas Landhadel ) som jeg skal pynete bjørkerisen i helgen. Unga og jeg skal ut å finne bjørkeris å pynte.. Håper på sol i helgen, huset er fullt  med 3 barn . Og att formen til mor i huset er stigende er også TOPP.. Er lei sykdom å bihulbetennelse og div nå så nå kan det være over for denne gangen...  ( bilder kommer) 

   Elsker hvite og rosa tulipaner det lyser vårtegn..


Flotte hjemme lagetlaget påske egg fra Nina som driver paradiset. Veldig glad i mine påske egg å gleder meg til å pynte mere til påsken.. blir jo sånn når det er såå mye flott påske pynt som faller i smak...

Mine flotte påske egg... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar