Antall besøk hos meg ♥

13. apr. 2011

Vårt Lille Kjøkken ♥.

Her er noen bilder av vårt lille kjøkken det er veldig lite. Ikke plass til så mye.  Samboren min ville egentlig ikke ha dette store borde med løvebein det tar så stor plass når vi skal lage mat. Det er egenlig 4 stoler til dette borde men jeg har satt 2 av di andre stolene rundt i huset. for det er ikke plass her inne  :)

Men jeg liker att det er søt og intimt, hihi. Som dere ser så står det et lite mini akvarium på benken. Det var egentlig tenkt til kattene i huset. Dem syns det var moro å sitte å titte på det. Unga i huset liker det like mye som kattene.  (underholdning )  :))

Var på Blomster butikken å kom over 2  Superflotte gammle kasser  ( Endelig) litt usikker enda hva jeg skal bruke dem til så den ene står ute og denne ble  som pynt på kjøkkenet . Ble egentlig veldig fint med  Påskeblomst på.. ♥.Men kjenner jeg meg rett så blir det nok forandring på den etter vært. hehe. Forandring fryder...  ♥.



Pyntet katteesken  og Norgesglasset blir så pent  ♥.

Veldig glad i hjerter Denne har jeg fått på en gave av min bestevenninne å den blir brukt til vedlig mye.  Nå sitter den på ett Norgensglass  ♥.

Det var litt av mitt lille kjøkken ha en super flott onsdag. Det skal jeg .. Jeg og Aurora  skal ut en tur snart

Ha en fin  onsdag alle sammen Klem Jeanette ♥.

1 kommentar: