Antall besøk hos meg ♥

23. apr. 2011

Endelig ♥

Satt så klart på min favoritt side igjen nemlig finn.no hehe. Som jeg gjør veldig mye i håp om å finne noen nye skatter. og da kom jeg over dette gamle vinduet.,   Har vært på jakt etter det en stund. men ville ha ett som var langt og det er dette. Det som er litt moro er att henne ( Nina) jeg kjøpte dette vinduet av har vært i  Jeanne d Arc Living  nr 2 2011.. Jeg fikk en omvisnig rund i det flotte hjemme hennes mye inspirasjon der ...  En utrolig koslig dame...

Jeg kan også snu vinduet å få fram den turkise siden av vinduet. Får å få litt fransk Landstil.. Fint med litt forandringer inni mellom...

Nydelig


Sånn ser Vinduet ut på andre siden så moro å kunne forandre litt.... Passer veldig godt til mitt flotte blå grønne bord...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar