Antall besøk hos meg ♥

2. apr. 2011

Helgekos ♥.

Bilde har ikke noe med innlegget å gjøre. Er Aurora min datter.. ♥.



Det er lørdagskveld  alt  ♥.  , på menyen står det Taco. Noe som alle er veldig glad i. og det er jo sunt  å spise  når vi alltid bruker kylling til  ..... Vi  har koset oss inne idag da det har regna neste i hele dag. snøen  smelter noe som er helt greit,  :)  Da  alle i huset gleder seg til sommer og sol.♥. .. Vi driver også å maler soverommet.. Vi har da store plater på veggen. å di er i møkkete grå.. ikke fint i det hele tatt. så vi har gått til innkjøp av jutul  farge som heter Sans ,, Så mere jobb i morgen men gleder meg alt til det blir ferdig...  ♥.

Ha en fin fin Lørdagskveld Alle sammen Koser der , Det skal vi..♥.

Klem jeanette  ♥.

2 kommentarer:

  1. Hei Jeanette ! :)

    Nydelig bilde av datteren din med englevinger, herlig. ♥ Syntes du har en veldig koselig blogg, har tittet litt rundt her. :)

    Ønsker deg en strålende kveld, kose deg. ♥

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  2. Gu for noen flotte barn du har og det var ett kjempe fint bilde av din datter=)=)
    Veldig fin blogg du har, har lagt meg til som følger=)=) Ta gjerne en titt hos meg!

    SvarSlett