Antall besøk hos meg ♥

9. apr. 2011

Bleieavtale .no ♥


Har en liten frøken i huset som finner på så utrolig mye sprell. man kan ikke gå på do alene uten å ha øyer over alt. Var borte i 2 minutter tenker jeg. så hører  jeg masse rare lyder fra bade. Knitring fra posen. JAVEL  tenker jeg hva holder lillesnuppa på med nå . Hun var så stille .  'Som da er ett tegn på att noe var i gjære. Kun lyden av posen , var det jeg hørte. Lite viste jeg att hun pakka ut alle bleiene sine.

Det lå bleier inni dusjen , i kattedoen. hehe Det som var så morsomt var når jeg kom inn på bade å hun ser opp på meg med att blikk som jeg var så heldig å få tatt med Mobilen min.. *Har jeg gjort noe galt da* hehe herlige lille snuppa mi  ♥♥

Ha en super fin lørdag  i dag. Her er det sol og blå himmel. Nydelig dag  på østlandet..♥

Klem  Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar