Antall besøk hos meg ♥

14. okt. 2011

Tilbake fra en laaang pause fra BLOGG VERDEN

Hei hei til dere som følger min lille ferske blogg.. Vet jeg har vært borte en lang stund , men trengte en pause da det har vært såå mye som har skjedd . Som har tatt min energi og tid... å da har jeg ikke hatt ork til å være her inne. Men vil tro ting er på rett vei nå. Har savnet å blogge å følge med på alle di flotte bloggene, men har som sagt tatt Pause fra ALT,,,

Nå går det mot vintertid og snø , kulde , ser ikke så frem til det, men er jo også en koslig tid viss man tenker over det. Hehe prøver nå å overbevise meg selv om att vinteren er en vakker tid,, Tror ikke jeg greide det helt men. Lov å prøve... Elsker jula så den ser jeg frem mot. Det å se gleden i mine barn øyner når dem pakker opp gaver..

Lover å komme tilbake med innlegg å bilder.. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar