Antall besøk hos meg ♥

21. juni 2011

Uflaks på Uflaks...


Trodde jeg var tilbake her på bloggen men nei . Tulla her i huset har virkelig skremt sin mor og far veldig her. Tirsdage den 14 juni var vi på skole avslutning for sønnen til min samboer. Men det skulle vist ende med litt mere en bare skolesynging og opptreden. For Aurora FIKK pusteproblemer som holdt på i neste en time. Vi kontakta legevakta. Dem igjen kontakta sykebilen , og sykebilen kontakta Legehelikopteret for dem kunne høre på pustingen til Datteren våres att hun virkelig hadde stooore problemmer med å få puste. Må si den time var den lengste i mitt liv. . VAR mange tanker som surra i hode mitt , hva var galt hvorfor pusta hun ikke som hun skulle . osv . . Hadde også med meg sønnen min på 5 år som satt inne i gym salen som jeg hadde bet han sitte der og HAN var en  ENGEL som ble der inne mens jeg og Sambore holdt på med Aurora.  2 minutter før sykebilen kom begynte hun å roe seg  å fikk igjen pusten sin. Vi kunne nå høre att helikoptre var på vei. Det fikk plass på skolens fotballplass. .Legen der kom å så på Aurora , uten att han ville si noen 100 % sikkert så kunne han se på henne , ut i fra rødeprikker i ansiktet og utslett på armer og div som han var vant til med asma unger og voksne att hun så ut som en asma unge.. Så han mente hun hadde hatt en lett asma anfall men ingen ting er 100 % sikkert . Videre undersøkeleser hos legene di  neste dagene  var att også Mandlene hennes var sååå STORE att hun nesten ikke fikk svelget såå nå må hun inn til akutt operasjon igjen... og hun er jo kunn 16 mnd. 2 operasjon på  . Under noen få mnd.  Hun er en liten tøff jente. som altid smiler og er glad.. solstråle....

Goingene mine. Mine to herlige barn. søsken kjærlighet....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar