Antall besøk hos meg ♥

6. mai 2011

Flere av mine malerprosjekt ❤

Er en god stund siden jeg har vært på bloggen  nå. Har vært så mye i det siste som har gjort det og da blir det lite tid til å være her inne å sitte å skrive å legge inn bilde.Min lille jente Aurora har vært på sykehuet å operert . Gikk veldig bra hun er en sterk snuppe på 14 mnd som sjarmerte:)❤ hele Ahus med sitt lille vesen. Sjarmerte til og med legen som utførte operasjonen på henne. Hun elsker musikk og vi hørte på musikk når Legen kom innom , derme satte hun i å danse foran Legen. Han kunne jo ikke annet en å smile. Så det er noe av grunnene til att jeg ikke er så mye inni her på bloggen Jeg vil jo att det skal bli koslig for dere som er her inne å leser og se på mine bilder fordet om jeg ikke er noen Fotograf. hehe.. Fikk Malt litt før vi var på sykehuset så nå kommer noen bilder..:)


Denne her var Rød brunn og fra Perfect home men var litt lei den fargen og ville ha en forandring på den.
Malt med olje maling .



Må si jeg ble veldig fornøyd




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar